Obsługa informatyczna firm

Przez wsparcie Państwa firmy gwarantujemy jej rozwój, zapewniamy kompleksową obsługę
w zakresie pomocy technicznej, oprogramowania, serwisu, administracji serwerami oraz zarządzania siecią komputerową.

Dzięki tak szerokiemu wsparciu umożliwiamy ograniczenie kosztów utrzymania odrębnego działu IT w każdej firmie do zera, ponieważ nasze działania w pełni go zastępują. Gwarantujemy szybką, skuteczną i ciągłą pracę na terenie całego kraju. Nasi wykwalifikowani pracownicy zapewniają profesjonalne doradztwo i skuteczne działanie oraz dostęp do wysokiej klasy sprzętów i urządzeń.

Nasza współpraca zawsze opiera się na celach naszych klientów, a efektywne działania dają odzwierciedlenie w sukcesach kontrahentów.

W ramach podjętej współpracy zapewniamy:

  • Redukcję kosztów związanych z zatrudnieniem kadry IT, wynagrodzeń pozafinansowych oraz szkoleń i podnoszenia ich kwalifikacji. Ponadto gwarantujemy stałe koszty na podstawie ustalonego abonamentu oraz bezpłatne urządzenia zastępcze w razie awarii. Optymalizujemy koszty związane z oprogramowaniem i sprzętem oraz koszta zewnętrzne np. licencje.
  • Bezpieczeństwo, które obejmuje zabezpieczenie danych, tworzenie kopii zapasowych, ochronę przed niepożądanymi działaniami z zewnątrz firmy oraz zagrożeń ze strony pracowników. Strzeżemy legalności by uniknąć konsekwencji używania nielegalnego oprogramowania oraz tworzymy zgodną z potrzebami przedsiębiorstwa politykę bezpieczeństwa.
  • Nieustanność pracy dzięki, której stale monitorujemy pracę urządzeń, zapewniamy szybką reakcję na zgłaszane problemy, przez co redukujemy czas przestoju pracy, odbieramy zgłoszenia niezależnie od pory przez 7 dni w tygodniu.

I linia wsparcia – HELPDESK

Codzienne, natychmiastowe wsparcie dla użytkowników systemu oraz piecza nad sprzętem IT

Rozwiązujemy problemy w zależności od potrzeby zdalnie lub z dojazdem do klienta

Służymy pomocą przez 24/7

Obsługujemy i serwisujemy wszelkie oprogramowania oraz urządzenia

Doradzamy i umożliwiamy zakup i instalację sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Zabezpieczamy i chronimy dane (odzyskujemy dane)

Prowadzimy ewidencję sprzętu

Obsługujemy pod kątem technicznym konferencje, targi itp.

Zapewniamy: stały dostęp do usług (24/7), szybką reakcję na zgłoszenia, sprzęt zastępczy oraz raportowanie o wszystkich zgłoszeniach.

II linia wsparcia – administracja serwerami

Zarządzamy infrastrukturą IT w sposób, który zapewnia stabilność i ciągłość pracy

Utrzymujemy ciągłą pracę serwerów

Stale monitorujemy pracę urządzeń w celu zminimalizowania ryzyka awarii

Kontrolujemy działania usług i aplikacji

Podnosimy bezpieczeństwo przez wdrażanie nowych rozwiązań

Administrujemy systemy: Linux, Windows, systemy pocztowe

Umożliwiamy wirtualizację i migrację serwerów

Kompleksowe zarządzanie sieciami komputerowymi: projektowanie, dobór urządzeń, instalacja, wdrażanie i utrzymanie sieci. Stały nadzór nad pracą sieci, możliwość rozbudowy i jej modernizacji. Konfiguracje usług i urządzeń oraz diagnoza awarii.

Chcesz poznać indywidualną ofertę opieki nad twoją infrastrukturą IT ?

zapytaj